Popular Post

Popular Posts

Posted by : Fans Mayuyu AKB48 Senin, 10 Juni 2013


ぴったり\(^o^)/まゆゆ
Exactly
\(^o^)/Mayuyu
こんばんはー!まゆゆですお。
Good evening-! Mayuyu’s here. (she said Mayuyu desuo).
書き逃していたのですが、
I forgot to write about this, but
総選挙前日は笑っていいとも!のテレフォンショッキングに優子ちゃんと出演してまいりました^o^
A day before the general election, I appeared on Waratte Iitomo!’s Telephone Shocking with Yuko-chan^o^
image
生放送だったので、とっても緊張しました(>_<)
It was a live broadcast, so I was very nervous(>_<)
でも、タモリさんと楽しくお話ができました♪
But, I was able to talk excitedly with Tamori-san
そして、アンケートでは
And then, for the questionnaire
翌日の日産スタジアムを見に来てくださる方が100人中3人いる!!と予想したら、、、
When I guessed that there would be 3 in the 100 people that will come to the Nissan Stadium the next day…
見事ぴったり3人でしたー!
It was exactly 3 people wonderfullyー!
嬉しいーーっ\(^o^)/
I’m so happy—\(^o^)/
ほんっっとうに嬉しかったです!
I was verrrrry happy!
キラキラタモリさんストラップをゲットしちゃいました♪
I was able to get the Glittering Tamori-san Strap
image
わーい!
Wa-i!
宝物にします( ̄▽ ̄)
I’ll treasure it( ̄▽ ̄)
お花も沢山届いていて本当に嬉しかったです!ありがとうございました!
A lot of flowers arrived, too so I was really happy! Thank you!
お腹すいた~
I’m hungry~
晩ご飯は何食べようかなぁ~
What should I eat for dinner~
まゆゆより
From Mayuyu

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Mayuyu Featured Team Surprise M16: Megami wa Doko de Hohoemu

Mayuyu Featured Team Surprise M16: Megami wa Doko de Hohoemu

[PV] Team Surprise M16: Megami wa Doko de Hohoemu

- Copyright © 2013 ./Mayuyu's World - Re-design by @odjiek21 - Follow our twitter @FansMayuyu_AKB -Originally Designed by Johanes Djogan -