Popular Post

Popular Posts

Posted by : Fans Mayuyu AKB48 Minggu, 09 Juni 2013

第3位\(^o^)/まゆゆ
3rd place
\(^o^)/Mayuyu
こんばんは!
Good evening!
まゆゆです。
Mayuyu’s here.
昨日は、日産スタジアムにて
Yesterday, at Nissan Stadium
「AKB48スーパーフェスティバル
“AKB48 Super Festival
~日産スタジアム小っちぇ!小っちゃくないし!!~」
~Nissan Stadium is SO SMALL! But it’s not!!~”
「AKB48 32ndシングル 選抜総選挙
“AKB48 32nd Single General Election
~夢は一人じゃ見れない~」
~Dreams cannot be seen alone~”
が行われました!
were held!
日産スタジアムまでお越し下さった皆様、テレビ中継でご覧になって下さった皆様、応援して下さった皆様、本当にありがとうございました!
Everyone who even came to Nissan Stadium, everyone who watched the TV broadcast, everyone who supported me, thank you very much!
日産スタジアムということで、こんなに大きな会場での野外ライブははじめてだったのでとても開放感があって楽しかったです!
At Nissan Stadium, it’s the first time ever for me to have an outdoor live at such a big venue, so I had the feeling of spaciousness and it was exciting!
お天気も、無事晴れてよかった( ; ; )雨女パワー封印成功!
The weather was sunny and it was also good( ; ; )I’ve succeed in sealing Ame-Onna’s power!
(Ame=rain, onna=woman, you know what it means right :3)
チームAの曲「Pioneer」では、ステージの前から炎が出る演出があったのですが、熱過ぎて焦げるかと思いました。焦げなくて良かった!
At team A’s song “Pioneer”, we did a performance with flames coming out in front of the stage, but I thought it was so hot that it would burn. I’m glad that it didn’t!
ユニットは、ぱるるとHKT48の田島芽瑠ちゃんと「パジャマドライブ」を歌わせていただきました!
For the unit song, I sang “Pajama Drive” With Paruru and HKT48’s Tashima Meru-chan!
今回、とーーっても可愛い新パジャマを衣装部さんに作っていただいたのです(*^^*)でも、写真撮り逃しちゃいました….また今度着た時撮ります!
This time, the costumer-san made ve—ry cute new pajamas for us(*^^*)But, I failed to take photographs…I will take some the next time I wear it!
そして、第二部は
And then, the 2nd part was
選抜総選挙でした!
the general election!
とっても緊張してしまい、実は何日か前から眠れない夜が続いたりもしていました。
I was very nervous, and the truth is a few days ago I kept having sleepless nights.
どんどん順位が発表されていく毎に緊張と不安が大きくなっていって。
Anxiety and tension kept increasing each time the rank was announced.
去年のスピーチで、
At the speech last year,
“来年は1位をとりたい”
“I want to take the 1st place next year”
と宣言したので、この1年間はその目標に向かって皆さんと一緒に進んで来ました!
I announced that, so I’ve come through this one year with everyone aiming for that goal!
握手会やイベントやお手紙などで、皆さんが下さったあたたかいお言葉や応援には本当に何度も勇気付けられました。
At the handshake events, other events or in the letters, I was encouraged so many times by the warm words and supports that everyone gave me.
皆さんと進んで来たこの1年間は、本当に充実したものでした。
This one year that I’ve come through with everyone, was a very fulfilled one.
今回、皆さんの沢山の愛情に満ち溢れた応援のおかげで
This time, thanks to a lot of supports that are full of loves from everyone
第3位
3rd place
にランクインさせていただくことができました!!
I got ranked in that place!
本当にありがとうございました。
Thank you very much.
私の今年の目標は1位だったので、もちろん凄く悔しい気持ちはあります。
My goal in this year was 1st place, so of course I have frustrated feeling.
でも、皆さんと共に歩んで来たこの1年間は私にとって本当に幸せな時間でした。
But, this one year that I’ve walked along side with everyone was a very happy period of time to me.
みんなで、一つの目標に向かって前へ進んでゆく事はこんなにも素晴らしい事なんだなと、何度も実感させていただきました。
I’ve felt for many times that to move forward aiming for one goal with everyone is a very wonderful thing.
第3位という事は、
3rd place, means that
まだまだ上を目指していけるという事です。
I can still aiming higher.
またこの1年間、皆さんと共に目標へ向かって前へ進んでいける、そう思えるだけですごくわくわくしてきました!
This year again, I can move forward with everyone to my goal, I got excited only by thinking that!
もっともっと、自分自身成長して、前へ進んでゆきたいです!
I want myself to grow up more and continue to move forward!
いつか、皆さんに
Someday, the day that
AKB48のセンターとして認めていただけるように、
I can be accepted as the center of AKB48 by everyone,
その日まで私は努力していきます。
Until that day, I will do my best.
これからも、渡辺麻友
From now on, please keep support
そしてAKB48の応援を宜しくお願いします!
Watanabe Mayu and AKB48!
皆さん、沢山の応援をしていただき
Everyone, thank you very very much
本当に本当にありがとうございました!!
for a lot of supports you gave me!!
感謝してもしきれません。
I cannot thank you enough.
これから、握手会やイベントなどの皆さんにお会いできる機会で、この溢れるほどの沢山の感謝の気持ちを伝えて行きます!
From now on, at the handshake events or other events, opportunities where I can meet everyone, I will go and convey these many overflown grateful feelings of mine!
皆さん、笑顔でお会いしましょうね!
Everyone, let’s meet again with smiles!
私は皆さんの笑顔が大好きなので♪
Because I love everyone’s smiles
それでは\(^o^)/
Well then\(^o^)/
これからも
From now on
まだまだ前進しまゆゆ☆
Mayuyu will still move forward
まゆゆより
From Mayuyu

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Mayuyu Featured Team Surprise M16: Megami wa Doko de Hohoemu

Mayuyu Featured Team Surprise M16: Megami wa Doko de Hohoemu

[PV] Team Surprise M16: Megami wa Doko de Hohoemu

- Copyright © 2013 ./Mayuyu's World - Re-design by @odjiek21 - Follow our twitter @FansMayuyu_AKB -Originally Designed by Johanes Djogan -